Pages

Saturday, June 11, 2011

Start blogging AGAIN.

I think this is the 3rd time I renew my blog. Sometimes, tak tahu nak tulis apa. Nevermind. Actually, I have a lot to talk about and looking forward for a better journey everyday in my life. Since I finished my matriculation, saya rasa tak duduk diam lagi kat rumah. Ada aktiviti sana sini and what a waste!!!
Saya langsung tak tulis or keep those things anywhere. So, saya harap, saya start blogging ni with a 

FRESH START

Aku Janji

Aku janji bahawa sentiasa up date blog untuk kesejahteraan masa depan.
Aku juga berjanji akan merajin-rajinkan diri meng"upload" sebarang gambar walaupun line slow.

:) So guys~!!! Wait for my post yeah~!!

p/s : Tonight : Terengganu vs Kelatan
sape menang yea???   
 GOMO  KELATE  GOMO

No comments:

Post a Comment

korun boleh nak komen pape pun