Pages

Saturday, July 20, 2013

RAM.than (Ramadhan)

Bismillah, Alhamdullilah... :)
Bila tengok balik post2 yang lepas. Tak banyak rupanya apa yang nak dipostkan. Bila tengok balik. Post Ramadhan 2 tahun lepas masih ada dan Ramadhan pada tahun ini berjumpa lagi.
"Semoga Ramadhan kali ini lebib baik dari yang lepas" - Harapanku
Alhamdullilah... Diberi peluang untuk menyambut lagi Ramadhan yang mulia ini. Yang benar seperti tajuk. RAM.than which means RAM pada ramadhan kali ini perlu diupgradekan agar pelaksaanaan Ramadhan pada tahun ini lebih baik dari sebelumnya.
Bagaimana?
RAM pada tahun ini alhamdulillah, result has shown! Berpuasa buat pertama kalinya dengan produk yang sangat BERKHASIAT malah memberi ENERGY yang lebih untuk berterawih dan melaksanakan kerja2 harian.
On the first day of fasting with it, lupa nak consume produk tersebut, malah makan nasi masa sahur trus rasa nak tidur (dah mkn ngantuk r). On 2nd day, tak lupa nak minum! What a suprise!! Tak tidur lepas sahur malah dah siap kemas semua rumah dan lipat kain siap semua sebelum pukul 10 pagi!!! Dan masih ada energy!
Produk yang baik diteruskan malah saudara semua tanya, makan apa? Duk goncang2.
Apa lagi... bukak citer. Yang sorg lagi ada makan juga. Sambung citer lagi, apa rasa. Macam mana makan dan kebanyakkannya tak tahan nafsu makan masa berbuka.
wahhhhhh.... same as me!!
So, mula2 memang rasa berat malah rasa macam alien. Orang lain semua makan nasi kita minum jer. Tapi pikiaq balik, bukan ke ikut sunnah nabi? Berbuka dengan kurma dan benda2 yang ringan pastue pergi solat magrib. Lepas solat mengaji skit sblm tggu isya'. Solat isya + terawih. Terawih badan segar lagi. Xmakan banyak, so xngantuk sangat. Bawak air, kot2 dahaga (mmg pun, xminum air seharian) . Habis terawih... apa lagi. Makan laa.......
Tak pew ke makan banyak lewat malam?
For those yang nak lose weight. Nak tahu rahsia dan apa yang saya buat di atas. Boleh pm/whatsapp/line/viber saya di 0145181075.
Seriusly best!!!
#LIFE is worth to be try into

No comments:

Post a Comment

korun boleh nak komen pape pun